domingo, 29 de abril de 2012

Introducció

En aquest treball em baso en els diferents sistemes de govern (monarquia absoluta, parlamentària, república, dictadura, autoritarisme i democràcia) que hi ha hagut en el govern d'Europa del segle XIX al XX. S'exposen totes les èpoques i maneres en les que ha passat el gorvern, des de molt conservadors fins a molt liberals. 
El treball està dividit en deu apartats:

1- L'Antic Règim
2- Govern de Ferran VII 
3- La consolidació de la monarquia d'Isabel II
4- El Sexenni Democràtic i la Primera República
5- L'època de la Restauració Borbònica
6- El sistema Canovista
7- La dictadura de Primo de Rivera
8- La Segona República
9- La dictadura de Franco
10- Glossari

El tema a tractar, els diferents sistems de govern, no el vaig triar jo, ja que la repartició no va ser voluntària, però penso que és un tema a tractar força interessant i que em servirà de molt en quan l'acabi. Espero aprendre moltes coses que, o bé ja se m'havien oblidat o que havia deixat per l'aire. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario