lunes, 30 de abril de 2012

11- Conclusions

Fins aquí arriba el meu tema tractat, com s'ha pogut veure es el sistema dels partits des de l'Antic Règim fins la dictadura de Franco. Crec que han quedat molt clars i tractats els diferents sistemes de govern que van haveri en aquest dos segles. Cada govern amb unes intencions diferents i amb propòsits a complir. Des d'una monarquia absoluta, parlamantaria fins a la República, a la dictadura i l'autoritisme i democràcia.


Durant aquest dos sigles han passat pel govern de tots els partits, més liberals o més conservador, voluntaris o succesors, cops d'Estat i moltes reformes. 


M'ha servit de molt realitzar aquest treball ja que m'ha aportat molts coneixements i m'arriesgo a dir, que al haver tocat tot el tema que hem durant el curs, m'ha ajudat a situar-me i a entendre millor la història dels governs per a la Selectivitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario